2017. január 6., péntek

Valentine's day / Valentin nap



Megérkeztek idei első mintáim, természetesen a Valentin nap jegyében.
Két új minta készült el az elmúlt napokban, egy egyszerűbb, a primitív stílus felé hajló, és egy romantikus, mely illeszkedik régebbi, idézeteket tartalmazó mintáim sorába.
Ráadásul egy harmadik, régebbi mintát is megmutatok, talán lesznek, akik emlékeznek rá - az egyik fiók mélyén rejtőzött, csaknem elfeledkeztem róla, de már újra elérhető/ megrendelhető.

Az első minta a "My Valentine" címet viseli, s párnát készítettem belőle. Ezúttal többféle hímzést kombináltam, s igazán elégedett vagyok az eredménnyel. A párna hátoldala egy kis meglepetést rejt. Kinyitható gyapjúszívet applikáltam rá, mely alatt elfér egy monogram s egy kis szív. Szalaggal záródik, melyet fonaltartó karikában fűzve köthetsz meg. A minta tartalmazza a teljes ábécét, így a munkád személyessé tehető.









A minta mérete: 89 x 73 öltés
A kész párna mérete: 18 cm x 15,5 cm
Vászon: 35 count-os Edinburgh
Fonal: The Gentle Art

A következő mintához egy romantikus idézetet választottam, ezúttal Emily Bronte Üvöltő szelek című könyvéből.
A korhoz illő burjánzó bordűrt terveztem az idézethez, s a kész hímzésből egy szalaggal zárható kis tasakot készítettem. Alkalmas levelek, apróbb emlékek tárolására.







A minta mérete: 125 x 107 öltés
A kész tasak mérete: 21 cm x 19 cm
Vászon: 40 count-os Newcastle
Fonal: WDW


A régebbi minta is egy idézetet tartalmaz, ezúttal E.A. Poe-tól.
Egyszerű, feltekerhető/összehajtogatható dísz lett belőle.




A minta mérete: 147 x 58 öltés
A kész munka mérete: 26,5 cm x 11,5 cm
Vászon: 35 count-os
Fonal: WDW


Kellemes hétvégét kívánok!
Eszter









8 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszönöm szépen! ( őszintén szólva jólesett a változatosság a sok karácsonyi minta után )

      Törlés
  2. Beautiful, love the Heart with the heart and initals hiding.

    Blessings
    Catherine

    VálaszTörlés
  3. Hűha! Már Valentin,Bálint nap? Csodásak a hímzések,mint mindig.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Mivel alig több, mint egy hónap van hátra Valentin napig, azt gondolom, ideje elkezdeni a készülődést.

      Törlés
  4. Gyönyörűek, romantikusak! A legszebb kép a legvégén: csipke, masni...áááh, csodaszépek!

    VálaszTörlés