2013. július 13., szombat

Ki korán kel.....méhecskét lel! - Free

Jó reggelt, Lányok!

Hát nekem sikerült már 6 óra előtt felébrednem. Mit is tehet az ember a reggeli kávéja mellett, ami csendes, nem zavarja azt, aki még alszik. Én általában hímezni szoktam ilyenkor, így jól indul a napom.

Most azonban egy tegnapi levelezés járt az eszemben méhecskés mintákról, miegymásról. Meg az is, hogy a napokban olvastam egy blogban, milyen kevés a drum-okhoz készült minta ( tudjátok, ez a dob formájú tűpárna).

A két gondolat találkozott, s már nyitottam is ki a laptopot, mert megszületett egy ötlet.
Most pedig megosztom veletek is, hiszen régen kaptatok már tőlem ingyenes mintát.
Egy kérésem azért lenne: mivel én még nem tudtam kihímezni, és a közeljövőben nem is lesz rá időm, aki elkészíti, kérem, küldjön nekem is egy fotót róla!

Ez a minta persze alkalmas humbug vagy egyszerűen egy párnácska készítésére is.
A minta szélén futó vonallal az összevarrás helyét jelöltem. DMC fonalkódokat mellékeltem.
Jó szórakozást!














28 megjegyzés:

  1. Jó ötlet ez a drum, cuki a minta, köszi szépen :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyos minta, köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  3. Thank you dear..
    It is so sweet..
    Hugs x

    VálaszTörlés
  4. Grazie Eszter, è veramente delizioso!Brava e generosa!Carolina








    VálaszTörlés
  5. I love bees; this is a sweet design. Thank you for sharing it with us.

    VálaszTörlés
  6. grazie per quest meraviglioso rigalo, sei molto generosa. Saluti e buon weekend

    VálaszTörlés
  7. Én minden reggel 5- 1/2 6- kor kelek, több oka is van, Ismerem a csendes elfoglalom magam- at;-)Hasznosan töltötted az időt, mint a méhecskéd, kedves ez a minta, engem is megmozgatott, de nem tudom mikor lesz rá időm...
    Ha elkészítem, feltétlen küldöm róla a fotót is:-)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szépséges minta, szívből gratulálok!!:)

    VálaszTörlés
  9. Örülök, ha örömet okozhattam!
    ( akinek mindkét változat birtokában van, unalmas pillanatokban eljátszhat azzal, hány eltérést talál a két mintán...haha)

    VálaszTörlés
  10. Züm-züm begyűjtöttem :) talán ha szabin leszek.
    Eszembe juttatta a gyermekkoromat. Apai nagyapámnak voltak méhei. Mikor megláttam a mintát előtörtek az emlékek... képek, illatok, hangok...Köszönöm!

    VálaszTörlés
  11. je découvre ton blog et je vois de bien jolies choses, de beaux ouvrages et diagrammes ! je te félicite pour ton anniversaire de blog ! et merci pour ces jolis partages ! c'est gentil de nous offir cette jolie grille ! un bon week end ! Ladyfée

    VálaszTörlés
  12. Thank you for this pattern! It's perfect for summer time!

    VálaszTörlés
  13. Máris felvettem a kihímezendők egyre bővülő listájára. De hogy mikor jutok el odáig???

    VálaszTörlés
  14. Thank you, this is beautiful!

    VálaszTörlés
  15. Köszi a mintát, vittem! Én most humbug mintákat gyűjtök, ez is nagyon aranyos, szerintem olyan formában valósítom meg :)

    VálaszTörlés
  16. This is just beautiful. Thank you so much for sharing this pattern.

    VálaszTörlés
  17. Bonjour
    Merci pour ce jolie motif, il sera parfait lorsque j'offrirai un pot de miel...
    Douce journée
    A bientôt

    VálaszTörlés
  18. Nagyon kedves minta!!! Köszi!!!!
    Amint otthon leszek, elmentem a mintát és nekilátok...:o)))

    VálaszTörlés
  19. Lovely design, Eszter! I'm in love with it.. I'll stitch it soon ^^
    Thanks for share with all!! Hugs!

    VálaszTörlés
  20. La grille est très belle pouvez vous m'envoyez un mail quand il y a du nouveau sur votre blog ,le blog est magnifique Merci Marie-Claire Belgium

    VálaszTörlés
  21. I truly love your site.. Great colors & theme.
    Did you make this site yourself? Please reply back as I'm wanting to create my very own website and want to find out where you got this from or just what the theme is named. Many thanks!

    my page; continue reading this..

    VálaszTörlés
  22. bbbfran/3B.fran@orange.fr2013. szeptember 19. 12:14

    Très jolie grille, merci beaucoup. Francoise76

    VálaszTörlés
  23. Én élveztem olvasni a hozzászólás, én tetszik az oldal, és lesz újra Nagy blog nektek, valami nagyon jó hír, és fontos információkat. Szeretem a webhelyen.

    VálaszTörlés
  24. Beautiful! Thanks for the pattern.

    VálaszTörlés
  25. This is such a sweet design, thank you.

    VálaszTörlés