2019. október 23., szerda

Pumpkin Pumpkin




Egy kedves kis mondókára bukkantam az interneten, mely az óriásira nőtt tökről szól.
Ez a mondóka lett az alapja a Pumpkin Pumpkin mintának, melyre a versikén kívül természetesen sütőtökök és az őket méregető varjak kerültek.

A hímzéshez ismét Jucus ( XJudesign) egyik vásznát választottam, ezúttal az Early Halloween nevűt, mely -bár nem szeretem a túl színes vásznakat- azonnal megfogott az izgalmas sárga-szürke foltjaival.

A hímzésből egy tárolótasakot varrtam narancssárga szegéllyel és hátoldallal, a béléshez pedig natúr  Osnaburg anyagot választottam.
A tároló project bag-ként is használható, de megtölthetitek őszi falevelekkel, színes bogyótermésekkel is, így dekorációnak is tökéletes.





A minta mérete: 117 x 117 öltés
A kész hímzés mérete: 16,5 cm x 16,5 cm
Vászon: 36 count Early Halloween / XJudesign
Fonalak: Weeks Dye Works / The Gentle Art / Classic Colorworks



2 megjegyzés: