2011. november 22., kedd

KARÁCSONYI GIVEAWAY

Kedves Látogatóim!

Ezennel karácsonyi játékot hirdetek a képen látható ajándékokkal, azaz egy filc szívekből álló kis kollekcióval, mely karácsony előtt biztosan eljut a nyerteshez.


Hogyan vehetsz részt a sorsoláson?

- Légy rendszeres olvasómmá
- Hagyj egy kommentet ennél a bejegyzésnél blogod megjelölésével 
   vagy ennek hiányában e-mail címed megadásával
- Tedd ki blogodra a játék "logóját", azaz a fenti képet

Minderre december 2.-ig van időd, sorsolás december 3.-án, szombaton.

Sok szerencsét!

12 megjegyzés:

  1. sono la prima, sono felice di partecipare al tuo gioco.
    Teresa

    VálaszTörlés
  2. Szia!!!
    Én szeretnék játszani, nagyon szépek a filc-szivecskék!!! (most én is filccel dolgozom éppen) A blogom http://anikoldala.blogspot.com/
    ! üdv: Anik

    VálaszTörlés
  3. Már az elejétől kezdve tetszenek ezek a filc szívek, ki nem hagynám a játékot! A blogom: www.anemetne.blogspot.com
    Kis önreklám: van egy másik blogom is, ahol különböző kreatív tutorialok lelőhelyeit szoktam megosztani, ha érdekel, nézz be oda is: www.kreativtutorialok.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű ajándék!
    Jelentkezem én is:)
    http://scrappari.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  5. Szeretnék jelentkezni a játékodra, mert nagyon tetszenek a szivecskék! Itt hirdetem: azenvilagom-tipitablogja.blogspot.com

    VálaszTörlés
  6. Szia! Szeretnék jelentkezni! :)
    Kitettem a blogom bal oldalsávjába.
    http://ggekszerkiegeszito.blogspot.com/
    Szeretettel várlak az én játékomon is:)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm, nagyon aranyos vagy!

    Szurkolok neked!

    VálaszTörlés
  8. Thank you for visiting my blog and leaving a nice comment!
    Your blog is very nice and I became your follower!
    I can't understand the rules to take part in your giveaway, but I'll post the banner in my sidebar linking back to your blog and...I'll keep my fingers crossed...I like very much your felt hearts ornments!!!

    Emanuela

    VálaszTörlés
  9. Jelentkeznék én is a játékodra :) Meghirdetlek a blogomon! :)
    Nézz be hozzám te is, ha van kedved :) boldogsag-var.blogspot.com

    VálaszTörlés
  10. nagyon szépek!
    http://inga2010.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  11. I want to play this is lovely.

    Blessings
    Catherine

    VálaszTörlés