2011. november 23., szerda

Mikuláscsizma

Már csak 2 hét van Mikulásig, így igazán időszerű volt, hogy én is elkészítsek egyet, különben mibe is kerülne majd az ajándék ( esetleg virgács).
Klasszikus piros-fehéret színkombinációt választottam, de a jellemző szín ez esetben a fehér. Piros a hímzett minta, és piros lett a bélése is.
A minta Yuko által tervezett ( az általa bemutatott kész csizma hihetetlenül szép azokkal a gyönyörű csipkerátétekkel!), én a feliratokat lehagytam róla, s a díszítése is egyszerűbb, egészen keskeny fehér csipke.
És íme a végeredmény:



2 megjegyzés:

  1. Szép lett nagyon a csizma!!
    megkaptad az e-mail-em??? Tegnap küldtem!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, megkaptam. Már átállítottam a gépet a megjegyzések automatikus megjelenítésére. Megnéztem a blogodat újra, nagyon klassz dolgokat készítesz.

    VálaszTörlés