2011. november 8., kedd

Tűtartóm + Free

Sziasztok!
Még a nyáron, első próbálkozásként terveztem ezt a tűtartó fedőlapjára való mintát. Most jutottam el oda, hogy összeszedve a bátorságomat nekiláttam összeállítani az első, teljes egészében kézzel varrt kis tűtartómat.
Különböző remek blogokban százszor szebb és bonyolultabb, millió kis zsebbel ellátott csodákat nézegettem már irigykedve. Többször nekiveselkedtem, anyagot választottam, hogy most majd én is megvarrom az enyémet, aztán mindig félretettem... majd máskor.
Végre elkészült! A tanulság: én is meg tudom csinálni, és legközelebb már bonyolultabb dologra is vállalkozom.



Megosztom veletek a mintáját is (rendkívül egyszerű, gyorsan kihímezhető), talán más is elkészítené:


Szép estét mindenkinek!



3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett. Én is csak nézegetem, nekem is kellene már egyet csinálnom. Köszi a mintát!

    VálaszTörlés
  2. Szép a minta, de a fonal is nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, én is nagyon szeretem ezeket a színátmenetes fonalakat. Ez éppen DMC 105.

    VálaszTörlés