2019. június 7., péntek

Sunflower Garden





Kis kihagyás után újabb nyári minta készült, ezúttal méhekkel és hatalmas napraforgókkal.

Nemrégiben felfedeztem néhány remek új színt a Zweigart Edinburgh vásznak kínálatában.
Rögtön megtetszett a Charcoal Grey vászon ( itt kapható ) gyönyörű kékesszürke színe, s nem volt kétséges, hogy mintát tervezek hozzá, mégpedig sok sárgával.

Napraforgó-kertet hímeztem, a méretes virágok mellé pedig méhkast méhekkel, kerítést, s természetesen a kert gazdáját is. Gyönyörűen mutatnak ezen a vásznon :)

A vászon sötét színe ellenére nagyon könnyen hímezhető, még este sem bajlódtam vele.
A kész hímzés egy finom pasztellsárgás árnyalatúra festett keretbe került.

Közben a YouTube-on rábukkantam egy video-tutorialra, melyben méhkast készítettek házilag. Azonnal elhatároztam, hogy ezt nekem is ki kell próbálni. Az OBI-ban vásároltam hozzá kb. 1 cm vastag kenderkötelet. Egy felfordított műanyagcserép szolgált alapul, erre tekergettem a kötelet, a sorokat ragasztópisztollyal egymásra ragasztgatva. A méhkas bejáratául szolgáló kis nyílást utólag vágtam ki hegyes ollóval. Picit elszámoltam magam, így a 4 m kötél "csak" egy 14 cm átmérőjű és 15 cm magasságú darabra lett elegendő. Nagyon csinos kis méhkas, szép dísz lesz az erkélyemen a virágaim között.











A minta mérete: 89 x 118 öltés
A kész hímzés mérete: kb. 12,5 cm x 17,5 cm
Vászon: 36 ct Zweigart Edinburgh Charcoal Grey
Fonalak: Weeks Dye Works


Szép hétvégét!
Eszter


6 megjegyzés:

  1. Questo nuovo schema è incantevole Eszter, bellissima anche la scelta del lino. E la casetta per le api è deliziosa, complimenti!

    VálaszTörlés
  2. Love your new design, it is so pretty! Have a lovely day!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűséges, nagyon tetszik!

    VálaszTörlés