2017. augusztus 11., péntek

Witchy Sewing Bag




Újabb őszi minta készült a héten, ezúttal egy boszorkányos kis táska...vagy sewing bag...vagy felakasztható dekoráció - rátok bízom, ki mire használná szívesebben.

Natúr vászonra hímeztem csak fekete fonallal, s a befejezéshez is csupa fekete hozzávalót használtam. Egyszínű és mintás fekete anyagból készült a hátoldal és a bélés, fekete mini pompom került a táska szélére, sőt fekete horgolócérnából készült a pántja is - ehhez két 50 cm-es zsinórt horgoltam, melyeket összefogtam s néhány helyen megcsomóztam, majd a végeit a táska belsejébe varrtam.









A minta mérete: 113 x 113 öltés
A kész táska 21,5 cm x 21,5 cm-es
Vászon: 32 ct-os Permin Natural
Fonal: DMC
PomPom: Dames of the Needle


Szép hétvégét kívánok mindenkinek!
Eszter



2 megjegyzés: