2014. június 26., csütörtök

Készülődnek...

az új minták, egy kis "ízelítő" következik belőlük:

De előtte még tegnapi barkácsolásom eredményét mutatom meg, melyre igazán büszke vagyok.
Bár technikát is tanítok, sőt fával is dolgoztunk idén az ötödikes osztályaimmal, ilyesmit még nem készítettem korábban. A primitív tárolódobozok nagyon érdekelnek, a Pinteresten gyűjtött kedvenceim alapján terveztem, fűrészeltem, összeállítottam és pácoltam egyet magamnak. Készült hozzá néhány fa bobina is a csipkéimnek.





És a készülő samplerek:









Remélem, néhány napon belül már készen is mutathatom egyiküket.
Addig is jó munkát/pihenést/nyaralást, ki mivel múlatja az idejét!

Eszter









6 megjegyzés:

  1. Minden ♥♥♥ !! A "fák" is annyira jók Eszter ....

    VálaszTörlés
  2. A mintáid több, mint ígéretesek, a Mary-s különösen tetszik. Azok a színek...♥♥
    Ügyesen bánsz a fával is, bár azért neked helyzeti előnyöd van:))

    VálaszTörlés
  3. Jaj, de finomak... nagyon-nagyon tetszik minden darabja ♥

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szeretem a famunkát! Milyen anyagból készítetted ezeket a gyönyörűségeket?
    Várom-várom a hímzéseket,tetszenek az összeállítások:a sok csipke a bobinákon,a csipketerítő az asztalon,a kis kosár.......

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen, lányok!
    A faanyag rétegelt lemez ill. fenyő, Emőke. Az íveket fonalfűrésszel (=lombfűrész) viszonylag egyszerű kivágni. A szögelést kihagytam, a darabokat hobbyragasztóval állítottam össze, ami ez esetben elegendő, hiszen nem kell súlyt tartania.

    VálaszTörlés