2013. november 17., vasárnap

Advent Calendar

Sziasztok, Lányok!

Bizony, ideje  már, hogy elkészüljön az ádventi naptár, hiszen hamarosan itt a december.

Íme az én 24 kis karácsonyi motívumom, mely kíhímezhető és bekeretezhető egy nagy képként, de alkalmas ádventi meglepetéseket rejtő kis zsákocskák díszítésére, karácsonyfadísznek, vagy a karácsonyi ajándékokat kísérő apró dekorációnak is.

Én felakasztható párnácskákat varrtam belőlük, és szemnek-fülnek egyaránt kedves apró csengőkkel díszítettem őket. ( Hímzés közben pedig Michael Bublé korábbi karácsonyi műsorait néztem-hallgattam.)







A minta egyben 241 x 161 öltés,  a 24 motívum egyenként 41 x 41 öltés méretű.
Fonalak: Nina White sheep, Chilli, Bark és Espresso színei

További információ email-ben:
m.eszter@vipmail.hu
vagy
subrosa1@indamail.hu


Kellemes estét Mindnyájatoknak!
Eszter










25 megjegyzés:

  1. Complimenti Eszter, è veramente magnifico, i colori sono di una delicatezza straordinaria!Carolina

    VálaszTörlés
  2. CSÚCSSZUPER ♥ Nagyon-nagyon tetszik!!!
    Ahogy egymás mellett sorakoznak annyira-de annyira hangulatosak!!!
    Ez mindenképpen ki szeretném még hímezni az idén...

    VálaszTörlés
  3. What a lovely idea! Thx for showing us. They're beautiful!

    VálaszTörlés
  4. What a lovely idea! Thx for showing us. They're beautiful!

    VálaszTörlés
  5. Micsoda hangulat árad a mintáidból! Nagyon tetszik, csodás♥

    VálaszTörlés
  6. Láttam én már adventi naptárt ebben a stílusban, nem is egyet.... ha érted amit szeretnék mondani, már eltúlzottan primitívek voltak.
    A Te mintád viszont - bár megmaradt ugyanebben a stílusban , ad egy szép pluszt ami egyedivé , kicsit mássá teszi a vásárlóid nagy örömére!
    Gratulálok!

    VálaszTörlés
  7. Sono ricami stupendi, come sempre...complimenti! Bellissimi!

    VálaszTörlés
  8. Ez nagyon "ott van"! Szuperül kitaláltad! Tökéletes!

    VálaszTörlés
  9. Ce calendrier de l'avant est magnifique , mais où trouver les grilles ?
    Belle journée
    Sylvie

    VálaszTörlés
  10. Gyönyörűek lettek!!! Egytől 24-ig! :o)))

    VálaszTörlés
  11. preciosos trabajos saludos desde España

    VálaszTörlés
  12. So sweet like always *•*
    Big hugs x

    VálaszTörlés
  13. Che atmosfera natalizia, che suscita il tuo calendario dell'avvento, è bellissimo!

    VálaszTörlés
  14. Eszter, ez a kalendár szuper lett! A napokban gondoltam rá, hogy kéne egy kis kaárcsonyi Bublé válogatást hallgatni :)

    VálaszTörlés
  15. Superbamente bello, sei bravissima ciao M.Grazia

    VálaszTörlés
  16. Annyira bájos lett minden egyes darabja! Egyszerűen imádni való! Minden évben elgondolkozom a kalendár készítésen, ha idén nem is fér bele, jövőre tuti nem hagyom ki!

    VálaszTörlés
  17. Nagyon szép lett, csodás hangulata van!:-) Írtam neked 2 hete egy emailt, várom a választ:-) Puszi!

    VálaszTörlés
  18. Pompázatos! Nagyon tetszik, de idén már nem férne bele az időmbe, vélhetően megint a számozott szarvasaim kerülnek fel a falra...

    VálaszTörlés
  19. How pretty calendar! :)
    Hugs,
    Lili

    VálaszTörlés
  20. Lo trovo raffinato e meraviglioso, nonce la faccio quest'anno ma per l'anno prossimo gioco d'anticipo :-) Un bacione

    VálaszTörlés
  21. Szia! Ez gyönyörű!! Elkérhetném mintát? Előre is köszönöm:Diana

    VálaszTörlés