2013. március 23., szombat

Sewing roll

Sziasztok!

Újabb "sewing roll" készült, mert imádom ezt a műfajt. Rendkívül változatosan kivitelezhető, feltekerve kis helyet foglal, kinyitva pedig akár felakasztható dekorációként is szolgálhat. Itt már mutattam is egyet, melyet saját tervezésű mintával díszítettem.
Nemrégiben csodás mintára bukkantam egy régebbi "Sampler and Antique Needlework" magazinban. Volt azonban egy kis probléma vele - a színei túl harsányak voltak az én ízlésemhez.
Így hát teljesen átalakított színkészlettel hímeztem ki, ( a piros almákból ezáltal citrom? vagy körte lett), majd az ehhez illő sárga-barna színű anyagokkal varrtam készre.
A hímzés 32 ct-os saját festésű vászonra készült, ezúttal DMC fonalakkal. A belső oldalon a hímzésen kívül egy tűpárna és egy kis zseb található. Mérete 11,5 x 35,5 cm kinyitva.
Azt hiszem, igazán csinos darab lett!






Kellemes hétvégét Mindnyájatoknak!
Eszter





20 megjegyzés:

  1. Wow it is truly so beautiful xx

    VálaszTörlés
  2. E' bellissimo, complimenti.
    Ciao Clara

    VálaszTörlés
  3. Nagyon csinos darab lett!!!
    Neked is szép hétvégét kívánok! :o)

    VálaszTörlés
  4. Cara Eszter, è veramente bellissimo e molto originale!Carolina

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépen "átszínezted" a mintát, tökéletes darab született! A charmjaid is nagyon tetszenek, szabad megkérdezni, hogy hol vetted?

    VálaszTörlés
  6. Очень красивая и полезная вещичка!!!)

    VálaszTörlés
  7. Complimenti! Originale ed elegante
    mariateresa

    VálaszTörlés
  8. ismét egy tündéri darab! nagyon tetszik ezekkel a színekkel!:-)

    VálaszTörlés
  9. Na ezt se tudtam, hogy van ilyen, hogy "sewing roll" :)
    Köszi a felvilágosítást!

    Nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bizony van, mégpedig az antik ill. a primitív stíluson belül elég gyakori,jellegzetes darab!én nagyon kedvelem

      Törlés
  10. thank you, girls♥ e mille grazie anche per voi, ragazze!!!

    VálaszTörlés
  11. Igen!Csinos és ezekkel a színekkel finom darab,ami praktikus és kézimukára késztető;-)

    VálaszTörlés