2013. január 10., csütörtök

Új minta/ New pattern - LOVE

Kedves Lányok!

Elég sok dologba kezdtem bele mostanában, talán túl sokba is... igyekszem előbb-utóbb mindnek a végére járni.

Van, hogy elég egy szín, egy szó, egy apró motívum, hogy alakulni kezdjenek a fejemben az 
újabb és újabb tervek. És előfordul, hogy az új ötlet azonnal egy sorozat első állomásaként körvonalazódik, mert a témához máris kapcsolódik valami rokon minta terve.
Így kezdődött Sweet Rosie története, majd a hónapokat felvonultató Mini-sampler sorozat, melynek első két darabját már megismerhettétek.

A mostani minta a már sokak által megformált, de elnyűhetetlen  "Faith - Hope - Love " hármas első mintája. Egyszerűsége ellenére igen mutatós minta, a mérete miatt is domináns virágcsokor mellé finom csipkesor és izgalmas betűtípus került.
S hogy miért ez lett a sorozat első darabja, azt nyilván ki is találtátok már: a szó a lassan aktuális Valentine-naphoz is köthető. 

Ezt a mintát egyébként kétszer is kihímeztem. Egy alkalommal a kedvenc 32 ct-os lenvásznamra, melyet még az ősszel festettem gesztenyével, s talál emlékeztek, hogy meglepődtem a festés eredményeként kapott csodás, rózsaszínes árnyalaton. Kihímeztem aztán egy 18 ct-os öregített Aidára is, amit tudom, sokan nem szerettek. Ez esetben azonban a minta sokkal rusztikusabb, hatásosabb látványt nyújt, mint a vászonra hímzett finomabb hatású munka! 
Döntse el ki-ki, melyik stílust és alapanyagot kedveli jobban... 



 A minta mérete: 58 x 95 öltés
A hímzéshez Nina Old Berry, Hibiscus, Hunter és Olive Oil fonalait használtam.
További információ:
m.eszter@vipmail.hu, 
vagy
subrosa1@indamail.hu

Kellemes estét kívánok!
Sub Rosa / Eszter


7 megjegyzés:

  1. Gyönyörű! Aidán valóban karakteresebb, de én akkor is a vászon finomságát szeretem :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, Nina! Én is imádom a lenvásznat! Amikor már nem bírja a szemem, akkor azonban pihenés az Aidán dolgozni.

    VálaszTörlés
  3. Soesem hímeztem lenvászonra, egyszerűen féltem a szememet elkezdeni. De csodálok minden hímzőtárat, aki belefog. Egyébként gyönyörűek a munkáid Eszter!

    VálaszTörlés
  4. ♥♥♥ Gyönyörű!!!
    Sajnos én se tudok lenvászonra hímezni, mert nagyon apró....bár szemüveggel lehet menne...:o)))

    VálaszTörlés