2012. július 27., péntek

Nem tűntem el...

... csak rég adtam hírt magamról itt - válaszolom mindnyájatoknak, akik e-mail-ben vagy egyéb módon kifejeztétek hiányérzeteteket.

Több oka van ennek, de semmiképpen sem a lustaság. Az elmúlt hónapban igen sok dologgal foglalkoztam, a tanév befejeztével, ami június legvégére esett az értekezletek stb. miatt, először is a lányom szobáját festettem ki. Ez természetesen ki-bepakolással, átrendezéssel is járt a festés mellett, így jópár napot igénybe vett, de az eredmény mindenki örömére csodás. (Egy-két kisebb beavatkozás azért még hátravan.)

Barátaink tanyáján töltöttünk majd egy hetet némileg nomád körülmények, de abszolút csendes, gyönyörű környezetben, s rengeteg jópofa háziállat, köztük hat kisebb-nagyobb kutyus társaságában. Bográcsozás, csocsózás, esti szabadtéri filmezések ( nagy vászon, kivetítő, mint régen egy autós moziban), sörözgetés, stb. szerepelt a programok között. Eszembe se jutott közben az internet...

S amivel lassan egy hónapja veszkődök - s ezalatt milliószor eszembe jutott a MAGYARORSZÁG, ÉN ÍGY SZERETLEK♥" szlogen - , miért van az, hogy a 21.században lehetetlen  bizonyos adminisztratív problémák otthonról történő megoldása, ill. adózási, banki és egyéb információk szerzése. Csak pocsékolom az időmet, több éves írásokat, adatokat dob ki a gépem egy-egy keresésre, lassan minden életkedvem elszáll...

Persze történnek jó dolgok is. A legnagyobb hírem, hogy több új, komolyabb mintát terveztem, s nemcsak megterveztem, de ki is hímeztem őket. Egyet-kettőt még végleges formába kell önteni, a fotózás is hátravan, de a munka javán túljutottam. Izgalmas elfoglaltság volt, s terveim szerint hamarosan ( amint túljutok a bürokrácia által támasztott minden akadályon)  elérhetőek lesznek, egyenlőre e-pattern-ként, PDF-fájl formájában.

Mutatok egy-két részletet , egyenlőre négy új mintából. Van köztük madaras, virágos, ábécés, tehát a kedvenc motívumaim most sem hiányozhatnak:


Kellemes estét, ha van időtök, nézzétek az olimpiai megnyitó ünnepséget!

7 megjegyzés:

  1. Wow they all so lovely...cute sampler.
    Have a lovely weekend xxx

    VálaszTörlés
  2. Eszter kívánom,hogy sikerüljön megvalósítani az álmod!

    VálaszTörlés
  3. De jó lehetett azon a tanyán!

    A mintákat pedig várom, mert kíváncsivá tettél.

    VálaszTörlés
  4. Mennyi terv!!! Kívánom, hogy mind sikerüljön! :o)))

    VálaszTörlés