2011. július 7., csütörtök

Tűpárnák és egyéb apróságok

Eleinte furcsálltam a keresztszemes blogokban látott apróságokat. Mi a csudának vacakolnak ilyesmivel ahelyett, hogy komolyabb dolgokat készítenének?-gondoltam.
Aztán kipróbáltam egyet, és megtapasztaltam a benne rejlő élvezetet...most meg már azt sem tudom, hova rakosgassam őket, annyi van. Persze apró meglepetésnek nagyon jól megteszi, sőt ajándékcsomagolásnál is hasznos díszítőkellék!

A bordó lógókból még több készült, imádom ezt a színt! A minták  Ramzi oldaláról valók.


A fenti minták egyike kékben. Ezt a mintát találom közülük a legmutatósabbnak, sok-sok színben elkészült már.


Manka levendulás humbugja is az egyik kedvencem! Bár normálisan lerakni nem lehet, olyan, mint a Keljfeljancsi ellentettje, bárhogy teszed le, felborul.


Na, ez a biscornu volt a kísérleti példány, amin ezt az érdekes összeállítási technikát kipróbáltam. Jól elszórakoztam vele. 


Itt pedig az utolsó kis tűpárnáim, egy-két napja készültek. A legkisebb kb. 4x4 cm-es.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése