2012. október 3., szerda

Sweet Rosie - Pumpkin time

Sziasztok, Lányok!

Ahogy a múltkor megígértem, Sweet Rosie újra jelentkezik.
Mi is lehetne aktuálisabb őszi tennivaló a kertben, mint a szép nagyra nőtt, mosolygós, narancssárga sütőtökök begyűjtése? Ezekből a csodás példányokból készíti majd a télen legkedvesebb csemegéit Rosie, és persze a töklámpást is Halloween-re.
Akkor hát munkára fel! A minta mellé két kis meglepetést is mellékeltem. A "Pumpkin time" feliratot használhatod stilizált sütőtök tűpárna készítéséhez, de hozzákapcsolhatod a minta alsó vagy felső széléhez is, hiszen méretben illik hozzá. A kis tököcskés minta pedig alkalmas lehet tűpárna, pinkeep, needlebook, ajándékkísérő kártya díszítéséhez is.
Remélem, ti is gyorsan összebarátkoztok Rosie-val, hiszen további meglepetéseket tartogat számotokra!


További információ:
m.eszter@vipmail.hu
subrosa1@indamail.hu

Kellemes és tevékeny októbert Mindnyájatoknak!
Eszter

17 megjegyzés:

  1. Eszter,ez nagyon jól sikerült!!!Talán a legjobban az összes mintád közül........ha szabad ilyet mondanom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,Emőke,igazán kedves tőled.

      Törlés
    2. Nem azért tetszik ám amit írtál;-)!Hanem mert ez most jól kidolgozott gazdag minta,a bordűrje is szép!
      Angi csirkeetetőset szeretne én meg ruhateregetőset,lesz?:-)

      Törlés
    3. Vicces, hogy épp a teregetőst említed, mert ez már megfordult a fejemben. Bár egyenlőre az őszi-téli témákon dolgozom.

      Törlés
  2. Ez nekem is nagyon tetszik, már írok is mélt. Már most imádom Sweet Rosiet :))) Remélem lesz egyszer majd egy csirkeetetős Rosied is, az fix a kedvencem lenne :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. édes vagy! hát, farmos biztosan lesz, gondolkodom a csirkéken...

      Törlés
  3. Csatlakozom Emőkéhez: ruhateregetősre én is vágyom.:)))))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon kedves minta!!! ♥♥♥

    VálaszTörlés
  5. Come sempre una meraviglia!
    Un caro saluto
    Anto

    VálaszTörlés
  6. Nagyon aranyos!
    Éppen ma vettem néhány tököt, Rosie is odakívánkozik!

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm mindnyájatoknak a sok kedves szót, már látom, épp annyira megkedveltétek Rosie-t, amekkora élvezettel én tervezgetem a vele kapcsolatos mintákat!
    Csak azoknak,akik a kommenteket is elolvassák megsúgom: az utolsó simításokat végzem a következő Sweet Rosie-mintán...

    VálaszTörlés
  8. Mammka, Emőke, "hegyezzétek" a hímzőtűket! - annyira felcsigáztatok,hogy készül a ruhateregetős minta ( bár nem ez volt most tervben).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)))))))Igen, addig akkor félreteszem a horgolótűmet.:)Tündér vagy!!!!!

      Törlés
    2. Azért egy pár napba még beletelik, mire befejezem...a minta kész, most kezdtem kihímezni.Remélem, a hétvégére elkészül, addig is horgolj nyugodtan!

      Törlés