2012. október 13., szombat

Ez is, az is...

... amivel tegnap és ma délelőtt töltöttem az időmet.

1. Festés - Egyik délután a tanítványaimmal gesztenyét gyűjtöttünk a szomszédos templomkertben.
Megkértem őket, hogy a zöld burkot is gyűjtsék nekem vászonfestéshez. Mivel sokat kíváncsiskodtak, mire kell ez, mit csinálok vele, ezért hétfőn viszem nekik a végeredményt. Nektek már most mutatom - megjegyzem, picit csalódott vagyok, mert valami barnásabbra, ősziesebbre számítottam. Festettem a vászonhoz pár méter horgolócérnát is, ez mindig jól jön az összeállítás során.
És a fotók:




2. Almás süti  - az esti teázáshoz, beszélgetéshez. Tegnap hozott ilyen egyszerű, gyors, mégis nagyon finom és illatos süteményt az én vidám és igen ügyes orosz kolléganőm, Nonna. Azonnal ki kellett próbálnom! Annyira ízlett, hogy ma sütünk egy újabb adagot.


3. Ruhateregetés - azaz helyzetjelentés a készülő mintámról - egyenlőre félkész állapotban. Természetesen SR lesz ez is ( tehát Sweet Rosie ).


Kreatív hétvégét Nektek is♥







7 megjegyzés:

  1. You've been busy, I love the little cross stitch design! Have a great weekend, Mii xx

    VálaszTörlés
  2. Mindegyik tevékenykedésed nagyon tetszik :o))) Az almás süti receptjét elárulod? :o)))

    VálaszTörlés
  3. Persze,Timi!Friss leveles tésztát teszel a sütőpapírral együtt(így van csomagolva) a tepsibe. A középső sávban-hosszában- cikkekre vágott almát sorakoztatsz rá,megszórod cukorral,fahéjjal,ráhajtod a tészta két szélét.A tetejét kend meg tojássárgájával, süsd 180 fokon kb.30 percig!Szerintem kicsit savanykás almát használj.Fincsi!

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Nincs mit! Most lett kész a mai adag,s már a fele el is fogyott.Ez alkalommal az almáson kívül sós-túrós is készült.S már kitaláltam, hogy legközelebb káposztásat(persze sóval,borssal),ill.csirkemájasat készítek.

      Törlés
  5. have a lovely weekend deary..
    hugs xx

    VálaszTörlés
  6. Mit látok!Teregetős Rosie???Szuper!
    Nagyon szép a gesztenyehéjas vásznad,képzeld ezen felbuzdulva kerestem én is,de persze már csak barna héjakat találtam,minden esetre festettem egy darab vásznat kíváncsiságból....
    a süti inycsiklandó!

    VálaszTörlés