2012. október 17., szerda

Megérkezett a nyereményem!

Leki-Rita játékán nyertem, illetve Emőkével mindketten nyertünk egy szerencsés véletlen folytán.
Ma vettem át a postán a csomagot, és milliószor megnéztem a borítékot az iskolában, de türtőztettem magam, mert csak itthon akartam kibontani.
Aztán végre a kezembe vehettem ezeket az édes meglepetéseket! 
Egytől egyig gyönyörűek, a pinkeep és a virágocska annyira precíz munka!, a csipke nagyon szép, az étcsoki a kedvencem, és a fa állvány is szuper! Ráadásul minden gondosan celofánba csomagolva ... és az a kis süni a csomagoláson, na az volt, amire a lányom elsőként "lecsapott"...

Köszönöm szépen Rita, nem is álmodtam ilyen csodás nyereményről!




7 megjegyzés:

  1. Leki nagy mestere a kedves ajándékok készítésének!!! :o)))
    Nagyon szép dolgokat kaptál! :o)

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek Timivel, nagyon szépek! :)

    VálaszTörlés
  3. Eszter csodálom az önuralmad,hogy nem bontottad ki azonnal:-)Helyettem mindent leírtál a celofánról és a süniről is,örüljünk együtt:-)

    VálaszTörlés