2012. október 18., csütörtök

Meglepetés Marcsitól

Marcsi, akinek gyönyörű munkáit jól ismerhetitek, édes szíveket készített mostanában. Megbeszéltünk hát egy csereberét, s ma meg is érkezett a szívecském. Nézzétek csak!


Hát ez az, én is egy szívecskére számítottam, de valahogy túl nagynak tűnt a doboz hozzá...

nem véletlenül - nagy meglepetésemre ugyanis meglepő mennyiségű szebbnél szebb ajándékot kaptam!
Úgy éreztem magam, mint karácsonykor a sok kis csomagot látva. Azt sem tudtam, melyiket nyissam ki először. Lassacskán a következő csodákat csomagoltam ki:

A kiválasztott szívet


A szív mellett egy hatalmas üveg levendulát, s az üvegen ezt a gyönyörű, horgolással díszített kupakot


Egy "kopottas" kerámiaszívet, amely édes kis charm-okat, egy rózsás szalaghímzéssel díszített gyűrűt, valamint egy barnás árnyalatú Valdani hímzőfonalat rejtett


És itt látható mindez együtt:


Épp ma reggel írtam le, hogy nekem még nincs karácsonyi hangulatom... de a tegnap és ma kapott sok-sok gyönyörű meglepetés után most már van♥

Nagyon-nagyon köszönöm, Marcsi!





7 megjegyzés:

  1. Que cosas más bonitas!
    No me extraña que estés emocionada.
    Que disfrutes tus regalitos
    Besitos

    VálaszTörlés
  2. Nahát,Eszter micsoda ajándéközön!
    Csodaszép mindegyik(a tegnapiak is),gratulálok hozzájuk.
    Lehet,hogy kiírom a blogomra:nekem sincs karácsonyi hanglatom:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez micsoda ötlet! - bár én nem a blogomra írtam ki. Persze attól még bejöhet...

      Törlés
  3. Wow such a lovely gift..
    Love for you xx

    VálaszTörlés
  4. De kedveseket írtál! Köszönöm szépen!
    Örömmel készítettem az ajándékokat, számomra nagyon kedves embernek.
    Használd őket egészséggel!

    VálaszTörlés
  5. Igazi karácsony!!! :o) Mennyi kincs!!! :o))))

    VálaszTörlés