2019. április 26., péntek

Peacock Garden





Azt hiszem, az ünnepi szezon elmúltával itt az ideje, hogy végre a kötetlenebb nyári minták kerüljenek sorra.
Az elmúlt hetekben több új mintát is készítettem, ezek közül következik most az első, mely már a tervezés során nagy kedvencem lett. 

Az elmúlt években többször terveztem már pávás mintát, a különféle valós és elképzelt virágok tervezése, hímzése pedig mindig szórakoztató számomra. Most mindezek előkerültek a Peacock Garden nevet viselő mintámon. 
A színek igazán különlegesek, s XJudesign Birdcage vásznán gyönyörűen mutatnak.

A minta két darabból áll, a nagyobbik hímzésból egy szalaggal záródó project bag készült, kényelmesen elfér benne a vászon, a fonalak és egy kézimunkaolló. 
A kisebbik, virágos mintából tűpárnát varrtam, melynek tetejét fonaltartó karikára (Kelmscott Designs) kötött masnival díszítettem.
Az összeállításhoz használt pamutanyagok szintén csodaszépek (lelőhely: 123Stitch.com), a szíveket is ezekből az anyagokból varrtam.











A minta mérete: 133 x 88 /  51 x 47 öltés
Kész méretek: project bag: 22 cm x 16,5 cm / tűpárna: 10 cm x 10 cm
Vászon: 36 ct Birdcage / XJudesign
Fonalak: Weeks Dye Works / The Gentle Art 

4 megjegyzés:

  1. Just beautiful! I have always loved peacocks...and the soft neutral blues and browns are just perfect! ~Robin~

    VálaszTörlés
  2. The design is so pretty! I love the colours! The linen looks also so pretty!
    Hugs!!

    VálaszTörlés
  3. Such a lovely design.

    Catherine

    VálaszTörlés