2017. július 16., vasárnap

Rosemary Williams Sampler




Még egy mintát tartogattam erre a hétvégére, egy nyári samplert sok virággal.

A hímzés már korábban elkészült, és ma reggel végeztem az utolsó simításokkal is.
Mivel a samplereket méretüknél fogva nem szoktam bekeretezni - ugyanis enélkül is "raktározási" gondokkal küzdök -, arra gondoltam, hogy egy helytakarékos megoldást választok. Hátoldalán olló és fonalak tárolására alkalmas ún. sewing roll-t varrtam a samplerből.








A minta mérete: 145 x 145 öltés
Kész méret: 20,5 cm x 20,5 cm
Vászon: 36 count-os Edinburgh Ligh Mocha
Fonalak:WDW
Gyapjú: WDW Chestnut
Fonaltartó virágok: Kelmscott Design



7 megjegyzés:

  1. I love your samplers! Your new design is amazing. The border is so pretty! Such a great idea for the finishing!

    VálaszTörlés
  2. Eszter, yet another beautiful stitch! So much temptation, my list of wants is evergrowing!

    VálaszTörlés
  3. I love this sampler Esther. The colors and stitches are so pretty. I especially love the border. It is another wonderful design. RJ@stitching friends forever

    VálaszTörlés
  4. Very pretty, Esther. I love how you finished your gorgeous sampler!

    Hugs
    Hilda

    VálaszTörlés
  5. oh ez milyen jó lenne egy sokszögletú tálcába... nagyon tetszik ♥

    VálaszTörlés
  6. Superb as usual, Eszter, love it!
    Hugs!

    VálaszTörlés