2017. február 3., péntek

Bird in the Window








Az új minta címe "Madár (kisasszony) az ablakban". 
Igen, már a tavaszi témák izgatnak, jó darabig nem szeretnék sem havat, sem hideget. Szerencsére a hétvégére egy kis tavaszi idő is érkezett, gyönyörű napsütéssel, kellemesen enyhe levegővel :)


És egy kis mese: 
"Az úgy volt, hogy..." az ősszel megkeresett Deb Jochim a Punch Needle & Primitive Stitcher Magazine-tól, lenne-e kedvem mintát tervezni a tavaszi számba. 
Izgalmas feladatnak tűnt, természetesen igent mondtam. A minta gyorsan megszületett, a reakció kedvező volt. A hímzés kicsit tovább tartott, mivel akkoriban már a karácsonyi mintáimon dolgoztam. Két változatot hímeztem, más-más vászonra - a másodikkal már elégedett voltam. 
A kért anyagot elküldtem, majd szinte el is feledkeztem a dologról. Kedden váratlan meglepetés ért - Deb a magazin Facebook-oldalán közzétette a tavaszi szám borítóoldalát - rajta a mintámmal. "Madarat lehetett volna fogatni velem..."
A madaras mintával álmodtam, s másnap reggelre megfogalmazódott bennem, hogy párt kell terveznem ennek a mintának. Az új minta még azon a délelőttön elkészült, majd két nap alatt ki is hímeztem. Azonos színeket, anyagokat használtam hozzá. A madárkám háza ablakán kinézve élvezi a tavaszi napsütést. Az ablak osztásaiba az ábécé betűit hímeztem, s hogy a befejezés is érdekes legyen, gyapjúból egy felcsavarható rolót is készítettem az ablak fölé.











A minta mérete: 73 x 95 öltés
A kész párna 15,5 cm x 19,5 cm
Vászon: 36 count-os Edinburgh
Fonalak: WDW
Gyapjú: WDW



Élvezzétek ti is a szép tavaszi időt!
Kellemes hétvégét kívánok!
Eszter



8 megjegyzés:

  1. Szeretettel gratulálok az elismeréshez és mindkét mintához egyaránt❤

    VálaszTörlés
  2. Congratulations for your design on the magazine!
    What a beautiful design, Esther. Just love the finish!!
    Happy weekend!!

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok!
    Tetszik ez a madár(kisasszony) ♥
    Nagyon ötletes ennek a mintának a befejezése!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon örülök én is a csodás hírnek!
    Az a roló a házikón! ♥

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok a magazin-megjelenéshez! Szép minta lett ez is, mint az összes többi.

    VálaszTörlés
  6. Ester: Congratulations, what an honor for you.
    Love this design.

    Blessings
    Catherine

    VálaszTörlés