2016. november 17., csütörtök

Új minták/New designs




Karácsonyi minták következnek, melyeket még a nyár folyamán terveztem, és hímeztem, de mostanában kaptak végleges formát. Időközben sokat nézegettem mindkettőt, s mindig megmelengették a szívemet.

A két párna egy párt alkot, hasonló motívumokkal - egyikükön az angyal, a másikon a karácsonyfa jut "főszerep"hez. Azonos vásznon, azonos fonalakkal készítettem el őket.
Bár a csillogó anyagokat kifejezetten nem szeretem, ennek a gyönyörűségnek nem tudtam ellenállni. Mindkét párna hátoldalát ebből az anyagból készítettem el, ráadásképpen pedig egy (fél) puzzle ball-t is varrtam hozzájuk.
Azt gondolom, gyönyörű karácsonyi dekoráció vagy ajándék lehet bármelyikük, de együtt válnak teljes egésszé.









"24 December"
A minta mérete: 133 x 120 öltés
A kész párna mérete: 22 cm x 21 cm


" 25 December"
A minta mérete: 156 x 94 öltés
A kész párna mérete: 24 cm x 16 cm


Vászon: 40 countos Zweigart Newcastle 
Fonalak: Weeks Dye Works , The Gentle Art





8 megjegyzés:

  1. Ó az a szép festett len♥
    Nyugalmat árasztanak ezek a minták és nem győzöm hangsúlyozni a mindig tökéletes befejezést,gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm♥ Ezt a vásznat nem én festettem, de nagyon szeretem. Örülök, hogy tetszenek a minták.

      Törlés
  2. Beautiful Eszter!! I love the little angel on the heart!!

    VálaszTörlés
  3. Sono davvero belli! Molto, molto eleganti. Complimenti!

    VálaszTörlés