2014. július 26., szombat

♥♥♥

Hiába van itt a szünidő, a teendőim mintha megsokasodtak volna, többirányú elmaradással küzdök.
Az email-ek tömegével nem sikerül megbirkóznom, így elnézést mindenkitől, akinek még nem válaszoltam.

Először is néhány ajándékot szeretnék megmutatni, melyeket a közelmúltban kaptam, s nagyon kedvesek számomra.
Ildikótól érkezett Németországból egy csomag néhány vagy jónéhány(?) héttel ezelőtt. Ismét egy gyönyörű könyvet küldött, melyben nagy örömömre a szöveges leírást kiegészítendő, rajzos formában is 99 csodás horgolt hópihe található. Milyen jó lesz a borús őszi estéken karácsonyi dekorációkat horgolgatni belőle! A csomagban édes baglyos füzet, saját készítésű, vidám színű tolltartó/neszesszer, horgolt hópihe és egy szépséges fehér bársonyeper is volt.



Rita barátnőmmel is találkoztam a nyaralásuk előtt, gyönyörű ajándékokkal érkezett hozzánk.
Általam nem ismert, ámde hihetetlenül szép színű és szerkezetű virágcsodával lepett meg, valamint levendulával illatosított, hímzett ajándékot, édességet és szép anyagot is hozott. 




Mindkettőtöknek nagyon köszönöm ezt a sok szépséget!

És mutatnék még két apró saját munkát is, melyeket hihetetlen módon sikerült készre varrnom ( ugyanis az asztalomon és különféle dobozokban sok-sok kihímzett minta várja, hogy felvehesse végleges formáját). Ezúttal nem saját tervek alapján hímeztem, mert kell időnként a változatosság, hanem nagy kedvencem, Stacy Nash egyik, nevezetesen a " Wool & Flax Pocket Roll" címt viselő mintájának két részletét készítettem el . Sajnos idő híján egyelőre nem merek a teljes minta hímzésébe belekezdeni, de nem tudtam megállni, hogy legalább részleteit ne hímezzem ki annak. Az ajánlott fonalak helyett WDW fonalaimból válogattam hozzá     ( ezt a kéket már használtam a Mermaids song mintámnál is, és nagyon izgalmasnak találom).




Hímzés közben egyfolytában a kis dalocska járt a fejemben:

Két kicsi kecske baktat a hegyre,
Friss hegyi gyepre fel.
Az egyik jobbról jön, a másik balról jön.
Két kicsi kecske, táncos a kedve,
 S így mekeg egyre: meeeee.
De jó lesz majd a reggeli zöld mezőn!
.............




Jó pihenést, kellemes hétvégét Mindenkinek!
Eszter








13 megjegyzés:

  1. Hú, de szuper könyvet kaptál, majd aztán muti a szép hópihéket! Gyönyörű meglepiket kaptál és az általad készrevarrt munkák is csodaszépek! Nekem is mindig a befejezésekkel van a gondom :o) Igazából az a fránya időhiány!

    VálaszTörlés
  2. Csodás ajándékokat kaptál!!! :o)
    A kis kecskéid pedig irtó aranyosak!!!

    VálaszTörlés
  3. Beautiful gifts!!!
    Your stitching is so sweet!!
    Hugs,
    Lili

    VálaszTörlés
  4. Ajándékot kapni jó,nagyon jó! Legfőképpen akkor ha szívből jön és követi a megajándékozott személy vágyait,tulajdonságait.
    A hópihés könyv biztos klassz,tetszik,hogy nem csak leírás hanem ábra is tartozik hozzá,amiből"minden nyelven;-)" könnyedén lehorgolható,használd egészséggel!
    Rita ajándékai is igazán Hozzád illőek/egyszer kíváncsi lennék úgy egyben a párna kollekciódra:-)
    Azt a szép anyagot is biztosan a kellő helyen használod majd fel,biztos vagyok benne;-)
    A kecskés párnák is édesek,az általad színvonalasan tálalt befejezéssel....
    élvezd a nyarat továbbra is:-)

    VálaszTörlés
  5. Aranyosak a párnáid, tetszik, hogy nálad minden kap valami pluszt: díszítő öltést, foltot, zsebet...
    Az ajándékaid nagyon szépek, a Ritáé különösen tetszik, kicsit irigykedem is ( persze, csak úgy barátilag és az illendőség határain belül:))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon kedves, szép ajándékokat kaptál, és a saját készítésű párnáid is szuperek. Most is nagyon tetszenek az apró részletek: anyagok, gombok, díszöltések.

    VálaszTörlés
  7. Jó nálad nézelődni, az apró részletekre rácsodálkozni. Jó adni és kapni, pláne ilyen szépségeket.

    VálaszTörlés
  8. Sok szeretettel.. (köszönöm is én is a szépséges ajándékaidat,holnap megpróbálok én is fotózni) - képzeld 1-2 pálcával, kicsi horgolással is ismerkedtem a nyaralás alatt).
    Nagyon SZÉPek lettek a párnák...

    VálaszTörlés