2018. november 9., péntek

Farmhouse Christmas




Folytatódik a karácsonyi készülődés...

Ezúttal azon ábrándoztam, hol tölteném legszívesebben a karácsonyt. Természetesen természetközelben. Például ebben a piros farmházban, melyet hólepte fenyőfák vesznek körül.
Miközben kinn hatalmas pelyhekben esik a hó, a kandallóban ropog a tűz, a levegőben fenyőfa, karácsonyi sütemény és forró tea illata...

A hímzéshez klasszikus karácsonyi színeket használtam.
A különleges színű vászon XJudesign-tól származik, gyönyörűen mutat rajta a hímzés.
A párna hátoldalához használt pamutanyag színe szinte teljesen megegyezik a vászonéval.
Aki szeretné, a párna szélét díszítheti piros vagy fehér pompom ill. ricrac szalaggal, esetleg egyéb módon. Én kacérkodtam a piros spárgadíszítéssel, de végül az egyszerűség mellett döntöttem.







A minta mérete: 138 x 94 öltés
A kész hímzés mérete: 17 cm x 12 cm
A párna 22 cm x 17 cm-es
Vászon: 40 count Birdcage / XJudesign
Fonalak: Weeks Dye Works, Classic Colorworks, The Gentle Art

5 megjegyzés:

  1. A beautiful motive, I like that very much. I have already registered for my wishlist. Greetings, Martina

    VálaszTörlés
  2. Such a peaceful design ♥️ Fabulous...many blessings

    VálaszTörlés
  3. What a lovely design... love the colours you used it on it. Superb!

    VálaszTörlés
  4. Ezster: This is a lovely design.

    Catherine

    VálaszTörlés