2017. október 20., péntek

Oct 31





Az idei utolsó Halloween mintám következik, hiszen alig több, mint egy hét van hátra október végéig. Lassan mindenki elkészül a dekorációval, de talán marad még idő erre a gyorsan kihímezhető mintára.

Ezúttal is egy primitív stílusú mintát készítettem, ismét csak feketével hímezve.
Baglyos mintát korábban még nem terveztem, így most ez is sorra került. A bagoly mellett denevérek, tök és egy kulcs is került a párnámra, melyet apró fekete gyöngyökkel varrogattam körbe.
Ez igényelt némi türelmet, hiszen kb.280 gyöngy került rá, de azt gondolom, megérte, hiszen nagyon izgalmassá tette a kész párnácskát.

További dekorációként készítettem két tűpárnát is, egy nagyobb szív alakút és egy kisebbet. Ezekhez egy saját készítésű pamutanyagot használtam, melyen az Ann Black Sampler mintám részletei jelennek meg.

És egy különleges ajánlat kizárólag erre a hétvégére: két minta vásárlása esetén ezt az új mintát ajándékba adom. A minta egyébként már megtalálható az Etsy boltomban, de megrendelhető emailben is.










A minta mérete: 67 x 90 öltés
A kész hímzés mérete: 10 cm x 12,5 cm
A párna mérete: 14 cm x 16 cm
Vászon 36 ct-os Edinburgh Vintage Country Mocha
Fonal: DMC


Kellemes hosszú hétvégét kívánok, használjátok ki a gyönyörű, szinte nyári időt!
Eszter



6 megjegyzés:

  1. Just a lovely Stitch so perfect🦉

    VálaszTörlés
  2. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    ตารางคะแนนบุนเดสลีกา

    VálaszTörlés