2017. október 13., péntek

Knock Knock! Trick or Treat?





Elkészült egy másik Halloween-minta is a héten, mégpedig egy édességgyűjtő kis táska.
Kifejezetten sajnáltam hímzés közben, hogy nálunk ez a szokás nem létezik, azt gondolom, az egyik legizgalmasabb dolog lehet a gyerekek számára. Különösen, mivel még jelmezbe is bújhatnak hozzá.

A mintát egyik kedvenc vásznamra, a Vintage Country Mochára hímeztem, amit a foltjai mellett azért is kedvelek, mert gyönyörűen kiemeli a színeket. A táskához kétféle fekete mintás anyagot használtam, az egyikből a hátoldal készült, a másikat a hímzés fölé varrtam. A táska pántjához kockás gyapjúanyagot használtam, melyet pelenkaöltéssel körbevarrtam. Készítettem egy kis tűpárnát is a mintához cukorkákkal, nyalókával.









A minta mérete: 93 x 117 / 35 x 43 öltés
A kész darabok mérete: táska: 17,5 cm x 23,5 cm / tűpárna: 8 cm x 9 cm
Vászon: 36 ct-os Vintage Country Mocha
Fonalak: DMC/WDW


Kellemes hétvégét!
Eszter





10 megjegyzés:

  1. Sweet little witch, i love her.
    Greetings, Martina

    VálaszTörlés
  2. Aah so cute is this sweet witch. RJ@stitchingfriendsforever

    VálaszTörlés
  3. Szia! Megint remek dolgok kerülnek ki a kezed alól! Szinte lehetetlen válogatni, mindegyik csodás :) Üdv, Ditti

    VálaszTörlés
  4. EINE süße STICKEREI,,,

    wünsche noch einen schönen ABEND
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    VálaszTörlés
  5. Che simpatica la piccola strega! Un abbraccio

    VálaszTörlés
  6. I love your witch from the PNPS magazine, but this one is so cute! I really love that border!

    Have a great Sunday!

    VálaszTörlés
  7. Eszter: Sweet design.

    Blessings
    Catherine

    VálaszTörlés
  8. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    ตารางคะแนนบุนเดสลีกา

    VálaszTörlés