2016. december 3., szombat

Merry Snowdog



Emlékeztek még nemrégiben készült mintámra, az édes hóember párra?
Elkészült a minta párja a család többi tagjával, a gyerekekkel, és mindannyiuk kedvencével, a hókutyával. Míg a hógyerekek a szabadban játszanak, kutyájuk csaholva ugrándozik körülöttük.
Kell-e ennél kellemesebb téli szórakozás?

A mintából ezúttal párnát készítettem ( egyszerű bordó hátoldallal), s egy kis festőállványra tettem.
A festőállvány tetejére bordó selyemszalaggal fenyőágakat kötöttem.
A karácsonyi kollekció egyre bővül, lassan minden helyet elfoglalnak a polcokon és komódokon. Jólesik megnézegetni őket, s közben a karácsonyi meglepetéseken töprengeni.











A minta mérete: 142 x 92 öltés
A hímzés kész mérete: 17,5 cm x 12 cm
Vászon: 40 count-os Newcastle - ezúttal is fahéjjal festve.
Fonalak: WDW/ GAST/ Classic Colorworks



Legyen kellemes a hétvégétek, szorgoskodjatok, hímezzetek sokat!
Eszter


9 megjegyzés:

  1. Eszter, mivel mi még nem találkoztunk, a blogos kísérő szövegből/emailekből/ azt a következtetést vontam le, hogy inkább komoly és befelé forduló ember vagy, ami nem baj természetesen, de most örömmel jelentem be:felfedeztem benned a humort, ami fantasztikus!♥ Konkrétan a hóhölgy hajára gondolok a múltkori mintánál itt pedig a hókutyára:-D
    Tetszik a minta is, a hímzés is, de most ennek a felfedezésemnek örülök a legjobban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, jólesik a dicséret♥ Természetesen a komolyság mellett mókázni is szeretek, ezeket a vidám hóemberkéket pedig nagyon megszerettem tervezés és hímzés közben.
      (Befelé forduló azonban nem vagyok... )

      Törlés
  2. Cukik és nagyon jókedvre derítőek és a kutya ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Rita! Ha már igazi kutyánk nincs, hímeztem egy kis csibészt :)

      Törlés
  3. ma che simpatici! fanno proprio allegria :)
    un abbraccio

    VálaszTörlés
  4. Very cute design! Snowmen are wonderful!

    VálaszTörlés
  5. This new design is so beautiful, how sweet the little dog!!

    VálaszTörlés