2019. november 15., péntek

Polly Brown-Thanksgiving




Emlékeztek még Polly Brown-ra? Két évvel ezelőtt készítettem két mintát ezzel az általam kitalált alakkal, melyeket itt nézhettek meg: Polly Brown , Polly Brown-Christmas Eve .
A minták nagyon népszerűek, jónéhány kész hímzést láttam már, melyek egytől egyig nagyon szépek.

Mivel nekem is egyik nagy kedvencem Polly, idén egy hálaadás-napi Polly Brown mintát készítettem a megszokott koloniális stílusban. Természetesen most is szerepel rajta Polly fekete kiskutyája :)
Ezúttal szőlőfürtök keretezik a mintát, s egy hatalmas bőségszarut (cornucopia) is hímeztem a minta közepére, melyben tök, szőlő, körte és alma található. A bőségszaru egyébként jellegzetes hálaadás-napi dekoráció, a bőséges termést jelképezi.

Mint a korábbi két minta, ez is egyszerű befejezést kapott, csak hátlapot varrtam rá Osnaburg anyagból. Az én hímzésem egy hét alatt készült el, így november utolsó csütörtökéig van még idő elkészíteni.









A minta mérete: 208 x 108 öltés
A kész hímzés mérete: 29 cm x 14,5 cm
Vászon: 36 count Ale / Picture This Plus
Fonalak: WDW / GAST





4 megjegyzés: