2019. július 12., péntek

Midnight Garden




Talán kicsit korainak tűnhet júliusban őszi mintát kiadni... a közösségi oldalakon azonban úgy látom, sokan hímezgetnek a nyár közepén is őszi, sőt karácsonyi mintákat.

Az elmúlt hétvégén terveztem ezt a mintát, és annyira elkapott a hév, hogy a folyamatban lévő nyári mintáimat félretéve azonnal ki is hímeztem. Rendkívül elégedett vagyok az eredménnyel, gyönyörűen mutat az extraszéles IKEA keretben.

A hímzéshez ezúttal DMC fonalakat használtam, feketét egy pici ezüsttel kombinálva.
Sok-sok fekete virág mutatós, széles bordűrrel, varjakkal - ez az én éjféli kertem.







A minta mérete: 139 x 139 öltés
A kész hímzés mérete: kb. 17.5 cm x 17,5 cm
Vászon: 40 ct Zweigart Newcastle
Fonalak: DMC
Keret: IKEA 


Szép hétvégét mindenkinek!
Eszter

7 megjegyzés: