2019. március 16., szombat

Carrot Box & Pincushion




Készülnek a húsvéti minták, ezúttal egy édes díszdobozt és tűpárnát hoztam Nektek.
Úgy tűnik, idén a nyuszik kerültek előtérbe ...

Húsvéti nyuszim a kertben összegyűjtötte az első sárgarépákat, jutott belőle a doboztetőre és a tűpárnára is néhány. ( az én csütörtökön még teljesen friss sárgarépáim a hosszú hétvége miatt már kevéssé voltak ropogósak, mire a fotózásig eljutottam, remélem, ezt elnézitek nekem:)

A hímzéshez  Lakeside linen vásznat használtam - a Meadow Rue szín egyszerűen gyönyörű.
A díszítéshez használt narancssárga pompom szalagot XJudesign festette.
Ezúttal papírmasé dobozt díszítettem, melyet elsőként krémszínű Pentart Dekor Paint festékkel kentem át.
A doboztetőt a szokásos módon készítettem: kartonra körberajzoltam a doboz tetejét, egy réteg vatelint ragasztottam rá, erre került a hímzés. A hímzéssel bevont karton szélére a hátoldalon felvarrtam a pompom szalag szélét, majd az egészet a doboz tetejére ragasztottam, s néhány nehéz könyvvel lepréseltem.

A dobozt húsvétra megtölthetitek csokitojásokkal, a gyerekek biztosan örülni fognak a cuki meglepetésnek.






A minta mérete: 49 x 103 /  26 x 55 öltés
A kész darabok mérete: doboz - 12 cm x 16 cm / tűpárna - 9,5 cm x 10,5 cm
Vászon: 40 ct  Meadow Rue / Lakeside Linen
Fonalak: Gast /WDW
Pompom: XJudesign






8 megjegyzés: