2019. január 9., szerda

Red Heart




Remélem, mindenkinek kellemesen teltek az ünnepek, jól kipihentétek magatokat.
Én a karácsonyi szünetet elég korán megkezdtem a tavalyi év végén, így egy beígért karácsonyi minta közzététele el is maradt. Ezt a mintát eltettem a következő karácsonyra...


Elkészült viszont az év első mintája egy Valentin-napi szív formájában.
A minta ez esetben nem csak Valentin-napi ajándékként készíthető el, tökéletes születésnapi ajándéknak is, vagy "csak úgy", ha a szeretetünket szeretnénk kifejezni valaki felé. Biztos vagyok benne, hogy az illető örülni fog neki :)

A minta a quaker stílust idézi, virágokkal, kedves felirattal és mutatós bordűrrel.
Egy színnel - mégpedig kedvencemmel, a Weeks Dye Works gyönyörű Cayenne fonalával - készült a hímzés. Hosszasan töprengtem a befejezést illetően, végül egy szögletes szív alakú párna győzött a szív alakú felakasztható zsákocskával szemben.
Készítettem hozzá vörös bársony tűpárnákat is, az egyiket fehér gombostűkből kirakott szívvel dekoráltam.

Remélem, Nektek is tetszeni fog, és sokan el is készítitek.
A PDF minta megvásárolható az Etsy-n, vagy megrendelhető email-ben a thesubrosadesign@gmail.com email címemen.









A minta mérete: 99 x 108 öltés
A kész szív mérete: 16,5 cm x 17,5 cm
Vászon: 36 ct Zweigart Edinburgh
Fonal: WDW


Kellemes hetet kívánok!
Eszter





5 megjegyzés:

  1. molto bello Eszter, il tuo stile è sempre inconfondibile!!
    Buon anno nuovo

    VálaszTörlés
  2. grazie Elena♥ buon anno nuovo anche a te!

    VálaszTörlés
  3. Bellissimo e raffinatissimo!

    VálaszTörlés
  4. So spectacular and I love the verse♥️ Thanks for another beautiful design!

    VálaszTörlés