2018. szeptember 14., péntek

Crows & Pumpkins




Az időjárás újra nyáriasra fordult, hiába reménykedtem a hűvösebb idő érkezésében...
A héten 30 fok körül volt a hőmérséklet, ami szerencsére kellemesen hűvös reggelekkel és estékkel párosult. Persze a jelenlegi szép idő ellenére az ősz megállíthatalanul közeledik, s vele együtt az őszi ünnepek is.

Én már augusztusban megkezdtem a készülődést az őszre, egy-két mintát már láthattatok is az új tervezések közül. A héten egy új "tökös" mintát hímezgettem, sikerült is időben elkészülni vele.
A minta két darabból áll - a nagyobbikat bekereteztem, a kisebbikből tűpárnát készítettem. A párnát bézs horgolófonallal öltögettem körbe, s egy kis masnit kapott díszítésül.

Cicus, a kis kíváncsi rettenetően érdeklődik a kézimunka iránt :) Kedvenc alvóhelye az egyik fonalas kosaram volt, amíg belefért. Időnként még megpróbál belefészkelődni, de rendszerint kiborul a kinőtt kosárból. Nagyon szereti a varrógépet is, s persze a fotózásnál is ott sündörgött...









A minta mérete: 147 x 99 ill. 76 x 33 öltés 
A ksz hímzések mérete: 20,5 cm x 13,5 cm / 10,5 cm x 4,5 cm
Vászon: 36 count-os Picture This Plus/ Legacy
Fonalak: Weeks Dye Works, The Gentle Art


Napsütéses, szép hétvégét kívánok!
Eszter




5 megjegyzés:

  1. Ein tolles Muster für den Herbst, es gefällt mir sehr gut.
    Schönes Wochenende, Martina

    VálaszTörlés
  2. Your new design is very pretty! Love all the fall colours that you used! And your cat is so adorable!

    VálaszTörlés
  3. I love autumn, and pumpkins and crows... I fell in love with your design!
    What a cute helper you have :D she is really beautiful.

    VálaszTörlés