2018. augusztus 24., péntek

Owl Pincushion




Remélem, mindenki kellemesen töltötte a nyarat, és élményekkel telve, feltöltődve várja az év hátralevő részét.
Az augusztust én is pihenéssel, nyaralással töltöttem, bár pihenés közben is az új őszi mintáim körül forogtak a gondolataim. Néhány minta már kihímezve várja a nyilvánosság elé kerülést, a többihez a legszebb őszi színeket válogatom.

Az első őszi mintám egy édes tűpárna, melyre egy komplett bagolycsaládot hímeztem.
A négy bagoly kalitkában talált helyet magának, melyet szalmával tettek kényelmesebbé.
A hímzéshez fekete, mustár és ekrü színeket használtam, a hátoldal természetesen fekete mintás anyagból készült. A párna szélét mini pompom szalaggal díszítettem.









A minta mérete: 83 x 83 öltés
A kész hímzés 12 cm x 12 cm-es, a párna mérete 17 cm x 17 cm
Vászon: 36 count-os Zweigart Edinburgh Vintage Country Mocha
Fonalak: DMC



Szép hétvégét kívánok, remélve, hogy a hosszú, forró augusztus végén tényleg jön a felfrissülés...

Eszter



4 megjegyzés:

  1. This is beautiful and very clever !
    Lovely work, as always !
    Rose

    VálaszTörlés
  2. Yes, autumn is coming so slowly and you can start working on small decorations with the pretty embroidery motifs.
    Greetings, Martina

    VálaszTörlés
  3. Davvero originale questo schema Eszter! Complimenti, è bellissimo
    un abbraccio

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jóóóók ezek a kukucskáló baglyok!

    VálaszTörlés