2018. június 15., péntek

Have You Any Wool?





A sok amerikai minta után ezúttal egy kedves nyári mintával jelentkezem.

Birkák, nefelejcsek és egy nagy kosár gyapjú láthatók a kis farmerlány körül. A birkanyírás ideje nyár elejére esik, így épp aktuális ez a tevékenység, melyhez egy autentikus birkanyíró ollót is hímeztem.

A hímzésből egy dekoratív doboztetőt készítettem. A natúr fadobozt először barnára pácoltam, majd matt mogyoró színű akrilfestékkel festettem át. A hímzés szélét a Dames of the Needle Scorched Linen pompom szalagjával díszítettem.
Imádom ezt a színösszeállítást, gyönyörűen harmonizálnak XJudesign Dark Mocha vásznával.









A minta mérete: 100 x 108 öltés
A kész doboztető 18 cm x 18 cm-es
Vászon: 36 count-os Dark Mocha / XJudesign
Fonalak: WDW / GAST



Kellemes hétvégét, jó pihenést!
Eszter




6 megjegyzés: