2018. április 20., péntek

Blooming Spring Pinwheel




Az elmúlt egy-két hét során hihetetlen gyorsasággal kizöldült, kivirágzott a természet.
A napsütés, a színesedő környezet hatására én is színesebb mintára vágytam.

A héten egy virágos tavaszi mintát terveztem, s szép rózsaszínes árnyalatokat válogattam hozzá.
A hímzésből pinwheel-t készítettem, melynek hátoldalához finom, aprómintás anyagot használtam.
A szélére a Dames of the Needle ric rac szalagját ragasztottam,s  fehér aprófejű gombostűkkel tűzögettem körbe.

A kör alakú minta többféleképpen felhasználható, többek között felakasztható ajtódíszt, doboztetőt is készíthettek belőle.
A minta tartalmazza a sablonokat és egy fotó-tutorialt a pinwheel készítéséhez.







A minta mérete: 79 x 79 öltés
A kész pinwheel mérete: 12 cm x 12 cm
Vászon: 40 count-os Zweigart Newcastle
Fonalak: Weeks Dye Works, The Gentle Art, Classic Colorworks




Napsütéses hétvégét kívánok!
Eszter

6 megjegyzés: