2018. február 9., péntek

Easter Chick Pouch




Túl a Valentin napi mintákon, már a húsvétra gondolok, mely idén március végére-április elejére esik. Ma el is készült az első húsvéti mintám, az "Easter Chick Pouch"- kis hölgyeknek ajánlom húsvéti édességgyűjtéshez :)

A mintán Miss Csibe korabeli ruhában gyűjti kosarába a tojásokat. Ha már tojás, legyen belőle bőven ... a zsákocskát is tojás alakúra varrtam, azt gondolom, ez teszi igazán különlegessé.

A minta tartalmazza az elkészítéshez szükséges sablont. Először a tojás elejét ill. hátoldalát varrtam össze a krémszínű bélésanyaggal, majd a két darabot kívülről öltögettem össze. Végül körbehorgoltam a zsákocskát, s horgolt akasztót készítettem hozzá. Ez persze nagyobb súlyt nem bír el, így aki húsvéti tojásvadászathoz szeretné használni, erősebb pántot készítsen a zsákhoz.











A minta mérete: 75 x 123 öltés
A kész zsákocska mérete: kb. 17 cm x 21,5 cm
Vászon: 36 count-os Zweigart Edinburgh Licht Mocha
Fonalak: WDW, GAST



Ha ti is várjátok már a tavaszt, élvezetes elfoglaltság lesz a minta hímzése.
Szép hétvégét!
Eszter





9 megjegyzés:

  1. Esther: This is lovely.

    Blessings
    Catherine

    VálaszTörlés
  2. dolcissimo questo schema!
    un abbraccio

    VálaszTörlés
  3. Ilyenben én is szívesen gyűjtögetném a csokitojásokat :) nagyon csinos

    VálaszTörlés
  4. I am getting near the completion of a quilt top I made based upon one of your free Valentine's cross stitch patterns. Please email me and I will send you a picture. I am having trouble with how to email you from America. Thanks for your beautiful patterns. Judy
    ....Grandmajudyhansen at gmail.com

    VálaszTörlés