2017. december 9., szombat

Winter Bird





Ma délelőtt sikerült befejezni még egy új téli/karácsonyi mintát.
Egy madárkát terveztem, hímeztem gyönyörű szürkéskék vászonra. Imádom a magyallevelek formáját, így idén több mintámon is előkerült ez a motívum. Most ismét elővettem őket, hogy a kismadár igazi karácsonyi hangulatban élvezhesse a hóesést.

A hímzésből párnát varrtam, a hátoldalhoz ezúttal a vászon színével megegyező színű gyapjút választottam. Aki a díszesebb darabokat kedveli, a párna szélét fehér pompom szalaggal körbevarrva még téliesebb hangulatú párnát készíthet.







A minta mérete: 103 x 86 öltés
A kész hímzés mérete: 15 cm x 12 cm
A párna mérete: 18,5 cm x 16,5 cm
Vászon: 36count-os Weeks Dye Works
Fonalak: WDW/ GAST



Kellemes hétvégét kívánok!
Eszter



6 megjegyzés:

  1. A very pretty design and nicely stitched.

    VálaszTörlés
  2. Esoteric: you have picked the perfect color fabric for this lovely design.

    Blessings
    Catherine

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű darab, tökéletes színekkel!!! :)

    VálaszTörlés
  4. Dang it! Im gonna have to have this one too girl. Your designs are just so lovely.

    VálaszTörlés
  5. wow! How pretty bird!!
    Love your new design!
    Happy Holidays!

    VálaszTörlés