2017. november 19., vasárnap

Christmas Pillow Ornaments





Karácsonyfadíszek újra... ezúttal kis felakasztható párnák készültek karácsonyi motívumokkal.
Nagyon szeretem bennük, hogy gyönyörű barna vásznon szinte világít a piros és fehér hímzőfonal.

A karácsonyi mintás pamutanyagot a napokban fedeztem fel, de az eredeti drapp alapszín túlságosan elütött a vászontól. Diókristállyal festettem be, s így tökéletes lett. A díszítés ezúttal is egyszerű spárgából készült.

A díszek gyorsan elkészülnek, néhány hímzéssel töltött este, és már készek is arra, hogy a karácsonyfára akaszd, vagy az ajándékok csomagolását díszítsd velük.
A minta a képeken látható 5 dísz mintája mellett tartalmaz egy hatodik - bónusz- mintát is.

Néhány tipp az összeállításhoz:
- a masnihoz használt spárgadarabokat az eleje-hátulja összevarrása előtt egy-egy pici ragasztópöttyel rögzítettem az anyag széléhez, így nem csúszkált el varrás közben
- az akasztóhoz használt spárgát ezúttal a párna kitömése előtt horgolótűvel húztam át a sarkokon, a végeit pedig belül megcsomóztam.
- a kifordításhoz nyitva hagyott oldalt (ez esetben a pána alját) apró ún. láthatatlan öltéssel szoktam összevarrni. Ez igényel némi türelmet és pontosságot, de az eredmény valóban láthatatlan.











A minták mérete: kb. 40 x 35 öltés /db
A kész díszek 9 cm x 13 cm-esek
Vászon: 36 count-os Edinburgh
Fonalak: WDW/GAST/Classic Colorworks



Kellemes vasárnap délutánt!
Eszter



10 megjegyzés:

  1. So pretty and just prefect 🎄❤️

    VálaszTörlés
  2. Ez nekem most nagyon tetszik, nagyon-nagyon-nagyon!

    VálaszTörlés
  3. Esoteric: Very pretty ornaments.

    Blessings
    Catherine

    VálaszTörlés
  4. These are so very pretty Eszter. I love the linen and fabric you used too. These are perfect for Christmas. RJ@stitchingfriendsforever

    VálaszTörlés
  5. These are beautiful ornaments Eszter.

    VálaszTörlés
  6. Kedves Eszter! Szeretném ezeket a mintákat de nem találtam Etsyn Kérlek ha megvehető jelezd! Köszönettel Julcsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Julcsi! A mintát itt találod: https://www.etsy.com/listing/573360831/christmas-pillow-ornaments-cross-stitch

      Törlés