2017. június 25., vasárnap

Nantucket Sewing Pouch




A Massachusetts-beli Nantucket szigete hangulatos házaival, világítótornyával és a tengerrel kedvelt nyaralóhely az USA-ban. Története szempontjából talán a legérdekesebb, hogy sokáig bálnavadász központként működött. Így aztán a Nantuckettel kapcsolatos tárgyak jellegzetes motívuma a bálna.
Idén nem tudtam ellenállni a témának, és én is terveztem egy bálnás mintát, melyből felakasztható zsákot varrtam. A  primitív stílusú mintát barna vászonra, csupán négy színnel hímeztem, a hátoldalhoz szintén barna mintás pamutanyagot használtam. Nyári dekorációként is használható, tengerparti emlékek tárolására is tökéletes.









A minta mérete: 115 x 121 öltés
Kész méret: 21 cm x 21,5 cm
Vászon: 36 count-os Zweigart Edinburgh
Fonalak: WDW



Kellemes vasárnap délutánt kívánok!






5 megjegyzés:

  1. The colors on that linen are stunning! Beautiful design.

    VálaszTörlés
  2. Nantucket is a wonderful town and this stitch is perfect for it. Lovely colors and stitch. RJ @ stitching friends forever

    VálaszTörlés
  3. Another lovely design!! I like these hanging bags and will have to make one myself soon.

    VálaszTörlés
  4. you are so creative, love this design!

    VálaszTörlés
  5. The colour of the fabric is really pretty, a beautiful design!

    VálaszTörlés