2013. október 13., vasárnap

Egy csodás meglepetés

Ha már a Gellért-hegyen jártam, megragadtam az alkalmat, hogy ebben a gyönyörű környezetben fotózzam le azokat a hihetetlenül szép ajándékokat, melyeket nemrégiben kaptam Olaszországból.

Az én kedves  Elisabetta  barátnőm, aki a "Punto e Virgola" című blog szerzője, s aki cseppet sem mellesleg egyik legkedvesebb primitív tervezőm, Isabella, "The Primitive Hare" mintáit ölti és önti oly szorgos munkával végső formába, valóban nagy meglepetést okozott. A nekem legkedvesebb primitív stílusban készített és válogatott össze egy "kosárra való" kincset.
Bár a blogján keresztül megfigyelhettem már, milyen aprólékos, finom munkákat készít, s hogy mindig nagy gondot fektet a színek, anyagok összeválogatására a tökéletesen primitív hatás érdekében, mégis kézbe venni egy-egy ilyen kézimunkát, nem mindennapi és igazán különleges élmény.

A csodás hímzésen túl remek a "méhkirálynő" alapanyaga, az öregített, foltos vászon, és megszámolni is hosszadalmas lenne a rengeteg kis gyöngyöt, melyek a párna szélét díszítik. A kis koronás kulcstartó alig nagyobb a charm-oknál, mégis finoman körbehorgolt, mint ahogy a tenyérnyi méretű, felakasztható, szív alakú ollótartó is. A pillangó formájú fonaltartó - mely Isabella kollekciójának darabja - kopott világoskékre festett, meseszép kincs. És hozzá a sok kis charm, horgolt, felvarrható díszek, hímzőtűk ...
Nagyon köszönöm, Elisabetta!!!

És hogy ti is megcsodálhassátok mindezt, alaposan körbefotózgattam őket:
















8 megjegyzés:

  1. Primitive Hare es una de mis artistas favoritas, sus diseños son simples pero a la vez atrayentes. Bien por ti!

    VálaszTörlés
  2. Grazie mia cara sono contenta ti siano piaciuti i miei pensieri sono davvero fatti con il ❤️!!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon kedves ajándékokat kaptál!!! Szép képeket készítettél! :o)))

    VálaszTörlés
  4. Csodás ajándékok, csodás képekkel!

    VálaszTörlés
  5. Csodaszép ajándékok és fantasztikusan néznek ki a sárguló levelek között! Igazán hangulatos képeket készítettél!

    VálaszTörlés
  6. Sweet gifts... you are very lucky ^^
    Hugs!

    VálaszTörlés