2013. március 21., csütörtök

Három nyulak

Ismeritek-e ezt az édes Zelk Zoltán verset?
Nálunk nagy kedvenc volt♥ ... aki szeretné, újra megnézheti a Dargay Attila-féle változatot Domján Edit mesemondásával itt:

http://www.youtube.com/watch?v=ogfE8mESdDk

Én pedig képben mutatom a három nyulat:


Ugye ismerős a minta a nyuszik mögött? Nem is olyan félelmetes! Azóta vágyom rá, hogy kihímezzem, amióta ( talán tavaly) először megláttam. Most került rá sor. Élvezetes munka volt, ez lett az eredménye:




Az alapanyag, csipke, gombok saját festésűek, DMC fonalakkal hímezve, a nyuszis charm új szerzeményem.

Aki tudja, ki a minta tervezője, kérem, írja meg, mert a mintán nem szerepel!









8 megjegyzés:

  1. Nem ismerem ezt a mintát, de nagyon jó lett! Remélem, a tervező is megkerül. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon SZÉP lett! és a kiegészítők is nagyon tetszenek!
    (Tavaly én fehér nyúllal hímeztem ki :), minta:
    http://patrickswoods.com/blog/item/2-what-a-cut-up )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, én a Pinteresten találtam a mintát, örülök, hogy most megvan az eredete is!

      Törlés
  3. Aww truly so sweet..
    Big hugs x

    VálaszTörlés
  4. So beautiful...
    Congrats... :)
    AnnCrafts

    VálaszTörlés
  5. A mintát én is elmentettem még annak idején, de még nem hímeztem ki... de a tiéd nagyon jóóóó lett!!!! :o)

    VálaszTörlés
  6. Szépen mutat! Nagyon szuper lett!

    VálaszTörlés
  7. Looks so sweet! Such a lovely finish, congratulations!
    And thank you for visiting my blog ;)

    VálaszTörlés