2013. február 22., péntek

Pedagógiai továbbképzés meglepetésekkel

Sziasztok!

A napokban reggeltől estig tartó továbbképzésen veszek részt, így kicsit kizökkentem a blogolásból.
A téma a tanulás-módszertan ... unalmasnak képzelt, de egyre izgalmasabb, s a munkánk során mindennap használható információk, technikák, játékok, stb. gyűjteménye.
Remek előadóink vannak, úgy érzem, mindannyian egyre inkább élvezzük a tréninget.
Hosszú lenne belebonyolódni bármily részletbe, amit kiemelnék, az egy kis film, ezzel kezdtük a mai napot.
Már "éhgyomorra" nagyon érdekesnek találtam, s bár később felmerült bennem a hatásvadász jelző is, de nemrég itthon megmutattam a lányomnak, én is újranéztem vele, s ugyanazt az izgalmat tapasztaltam, mint első alkalommal... végül is olyasmiről szerzünk első kézből származó információt, amit nem szeretnénk mi magunk megtapasztalni.

Akit érdekel, nézze meg, biztos vagyok benne, hogy sokat tanul belőle.

Íme:

http://www.ted.com/talks/jill_bolte_taylor_s_powerful_stroke_of_insight.html

5 megjegyzés:

  1. Jill Bolte Taylor: Mennybe döngölve könyv is érdekes férjem szerint - karácsonyra kapta - én még nem olvastam.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Eszter!
    Nagyon érdekes és nagyon megdöbbentő volt ez a video, nagyon köszönöm Neked az élményt!Rengeteg konzekvenciát levontam belőle és még mindig gondolkozom rajta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így voltam vele, Emőke, ezért gondoltam, hogy megmutatom Nektek is.

      Törlés
  3. Wonderful this pattern they are so cute!!!!

    VálaszTörlés