2012. május 1., kedd

Quaker chart...

...néven találtam nemrég egy mini mintagyűjteményt itt. A minták nagyon megtetszettek, madaras, virágos is van köztük.

Gondolom, észrevettétek már, hogy én a kisebb mintákhoz vonzódom inkább, talán azért, mert a nagyokkal, amik persze legtöbbször gyönyörűek, a hímzés után nem tudnék mit kezdeni.
Tehát ennek a mintának egyik részlete kelt önálló életre ezen a kis zsákon. /Tudom, már megint zsák! De én kedvelem őket, millió apró dolgot lehet tartani bennük a varrókellékeken kívül is. Ebbe például éppen belefér egyik kedvenc övem, amit szellős nyári blúzokhoz használok./

Ehhez a hímzővászonhoz a színe miatt - ráadásul most meg is festettem!- különös figyelemmel igyekszem kiválasztani a hímzőfonalakat. Nagyon megtetszett a "fonal-arzenálomban" ez a barackos árnyalat, ami jól illik hozzá. Persze kiegészítettem még festett horgolócérnával készült díszítőöltéssel és horgolt zsinórral. Így kapott számomra megfelelő, régies hatást.









5 megjegyzés:

  1. A zsákokból sose lehet elég :o)))!
    Nagyon szuper lett!!!

    VálaszTörlés
  2. Nem csak,hogy befejezted ma a SAL-t is,még ezt is készre hímezted-varrtad???? Csuda egy nő vagy!!!!♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez addig készült, amíg Manka mintájára vártam.

      Törlés
  3. Valóban , a zsákok annyi mindenre jók ! Főleg, ha ilyen szépek :) Nagyon szuper színek és úgy imádom, ahogy "antikolod" a munkáidat :))

    VálaszTörlés
  4. Eszter lattad, hogy ez a holgy erdeklodik a magyar mintak utan? Eleg nagy gyujtemenye van.

    VálaszTörlés