2012. február 5., vasárnap

Aprócska minta - Free

Szép vasárnap estét mindenkinek!
Régen nem jelentkeztem, tudom, ezt a kimaradást most egy apró monokróm mintával szeretném pótolni.

A jónéhány napos csend oka persze nem a tétlenség volt, sőt, azt sem tudom, mivel foglalkozzam előbb...
Mostanában  horgolással töltöm el az időm nagy részét, amit nagyon élvezek, de még nem fotóztam le az elkészült munkáimat. Sok hímzésem vár összevarrásra, sőt Mankától újra kedvet kaptam a  punch needle-hez is.
A másik ok egy korábbi bejegyzésemhez kapcsolódik - érdekes módon szinte a bejegyzéssel egyidőben, ill. azóta hihetetlenül megugrott a látogatottságom, ami kicsit talán meg is rettentett. Valami furcsa hiányérzet támadt bennem, talán az a kellemes izgalom tűnt el, ami korábban mindig ott bujkált bennem, amikor bekapcsoltam a számítógépet. Úgy érzem, szükségem van egy kis időre, hogy helyrerakjam magamban a dolgokat, s minden visszaálljon a régi kerékvágásba.

Addig is hímezgessetek a jó meleg szobában, vagy élvezzétek a gyönyörű, ropogós havat odakint!
Eszter


5 megjegyzés:

  1. Szia Eszter!
    Kihímeztem a free samleredet és szerettem volna róla képet küldeni, de nem látok e-mail címet sehol...lehet, hogy rosszul kerestem? :o)

    VálaszTörlés
  2. Grazie Ester sempre bellissimi i tuoi free primitive.
    Teresa

    VálaszTörlés
  3. Timi!
    Címem: m.eszter@vipmail.hu , ide küldd kérlek!
    Nagyon örülök, ez lesz az első ilyen fotóm!
    Eszter

    VálaszTörlés
  4. Grazie per questo free che hai voluto regalarci!

    Emanuela

    VálaszTörlés