2011. szeptember 14., szerda

Megtört a jég!

Hihetetlen meglepetés várt ma, amikor hazaérkeztem az iskolából.
Végre " megszületett" az ELSŐ RENDSZERES OLVASÓM!  Majd kiugrottam a bőrömből, amikor elolvastam Zsuzsi kedves megjegyzését, amely a kommentek területén  is első volt. Már-már kezdtem aggódni, amiért júniusban megkezdett blogomra - bár láthatóan nézegetik Amerikából, Németországból, Franciaországból és legnagyobb számban itthonról- eddig a pillanatig még egy kommentet sem kaptam. Gondoltam, talán rosszul állítottam be valamit, esetleg nem elég színvonalas, amit csinálok, stb.
Talán most , az első fecske...
Még egyszer, nagyon köszönöm Zsuzsi!
Természetesen tartogatok egy kis meglepetést számodra!!!

2 megjegyzés:

  1. Nem állítottál be semmit rosszul, és nagyon szép dolgokat készítesz!!!
    Sokan nem kommentelnek, és az én barátnőim se rendszeres olvasók. Attól még olvasnak, nézegetnek, hidd el!!
    Tudom, hogy jól esne több olvasó, de nem ez számít! Én várom a további munkáidat és csak biztatni tudlak!!!!
    Főkolomp-Zsuzsi
    (Továbbra se tudok saját névvel írni!)

    VálaszTörlés
  2. Még egyszer köszönöm a biztatást, igazán jól jött! Talán egy giveaway a közeljövőben segítene. Mit szólsz hozzá?

    VálaszTörlés