2011. július 19., kedd

Újra bordó!

A tegnap elkészült fehérneműtartó zsák párja - az enyém- ma öltött végleges formát, természetesen bordó változatot varrtam magamnak.
Szerintem igen jól mutat ez a színkombináció, többször használtam már és sosem csalódtam a végeredményben.
Ennél a mintánál egyébként a számomra újszerű tárolási ötlet és a gyönyörű betűtípus volt, ami leginkább megfogott. Persze már használatba vettem a zsákot, és kifejezetten praktikusnak tűnik.


De hogy a bordó színnél maradjak, íme még néhány fotó régebben készült munkáimról is.
Ez a másik, kisebb méretű zsák jó szolgálatot tesz a fürdőszobában, arclemosó pamacsokat tárolok benne.
A név pedig a madaras párna "testvérét" díszíti, kedvenc betűtípusomat használtam hozzá.


( Sajnos a minták forrását egyenlőre nem találtam meg, dolgozom rajta, hogy visszakeressem. )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése